En dag som denna med massor av härliga stunder

Norah hade feber förstås och det var ju inte så kul.
Och Oliver ont i lilla magen.
Idag har vi varit hos min och Petras moster, där var även våran storebror....
Tänk, man kan inte tro att jag har någon släkt alls kvar, eftersom min mamma och pappa, mormor och morfar, farmor och farfar är borta....
Men det har jag ju! Och ibland, med några års mellanrum så ses vi och då blir jag så glad.
För då träffar jag MIN släkt och det är skönt att få göra det.
Annars är det ju aldrig så, i vår vanliga vardag är ju alla vuxna på Vejdes sida och

emellanåt känns det ....
tungt
Saknar mamma så och just nu vill jag ha henne här
hos mig
bara vara min
att allt är som det alltid varit
fråga hur jag mår
älska mig
mormor, min fina bombom
du var mig så kär
kan du komma en stund?
Pappa?Morfar?
Någon för mig? Ingen finns där
Ingen är kvar ,som frågar
...



Mamma på vidarkliniken, ca 2 månader före hon gick bort....saknar dig och önskar du var här nu

Kommentarer
Postat av: Linnea faster

Men vi alskar dig Erika... du ar som min syster...

Puss

2008-08-05 @ 16:37:27

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0