....Härlig dag med egentid, klippning och fika!




Ja, en gång ca varannan månad går jag till frisören och klipper mig. Ett utmärkt sätt att få lite egentid! Sara passar Oliver! Bättre kan det väl inte bli? Denna gången valde jag att lägga luggen åt sidan- Tips från Lohne, blev riktigt nöjd!
Dessutom, denna dag,hämtade världens bästa gammelmormor Norah från dagis, så jag slapp stressa dit, så vi blev bjudna på kaffe/ saft och bullar/Kex där efteråt (Norah snodde med sig en docka från dagis).....Hkrm! Lämnas tillbaka imorgon såklart! Och på kvällen blev det fikatime, lyckades fånga alla på bild utom Anna, men hon va där- I promise! Fett me nice dag som man säger numera!

Kommentarer
Postat av: Annaanni

tur för dig att du inte satt upp mig i bloggisch, ja va ju inte direkt en solskensdag som på villan i helgen=D

2008-12-18 @ 16:53:42

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0