Jag har ork, Lovisa!

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de frågorna.
3. Meddela de utmanade på deras bloggar

Ingen inbördes ordning på svaren nedan.

8 favoritprogram
1. Greys anatomy
2. Desperate housewifes
3. Nya avsnitt med den gamla Kristine
4. Idol
5. Top Model
6. Medium
7. Mia och Klara
8. På spåret

8 saker jag gjorde igår
1. Städade undervåningen
2. Pratade med Emma
3. bytte tusen bajsblöjor (kändes det som)
4. lagade falukorv
5. klädde Norah till pepparkaksgumma
6. var på Norahs Luciatåg
7. handlade mat
8. nattade båda barnen...

8 saker jag ser fram emot
1.Fikat imorgon+klippningen såklart=)
2. julafton
3. träffa Linnea
4. sommaren
5. åka utomlands...
6. att se barnen växa å frodas!
7. träffa härliga människor
8. plugga på scenskolan

8 favoritrestauranger
1. Crazy town
2. Indian Paradise
3. Kina House
4. O'Learys
5. La Cantina
6. coco pazo=)
7. den gröna resturanger på hörnet av bussgatan
8. Koglrillen

8 saker på min önskelista
1. Scenskolan
2. alltid friska barn
3. i övrigt frisk familj å släkt
4. sömn
5. glada,lyckliga minnen
6. att gå ner i vikt
7. energi
8. ny fungerande snygg bil

Jag utmanar alla som känner sig på bettet!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0