Våran fina fina Norah




Här har ni min glada lilla skrutt! Verkligen! Morgon som kväll är hon alldeles glad!
Dagis är "the place" och solen skiner:-)
Full av förväntan på flytten och lilliebror/syster (troligen bror) som bara växer å växer i mammas mage.
Tänk, det hade ju kunnat vara helt tvärtom? Hon hade kunnat vara stressad inför allt det nya och trött på sin långsamma mamma som aldrig orkar med något!?
Jag är verkligen så glad för att allt fungerar så bra med Norah.
SOLEN SKINER PÅ NORAH! Helt enkelt, är det så, och på oss andra i familjen likaså:-) som får ha henne!
....
Och jag har hittat en vagn, eller rättare sagt THE VAGN!
Nu får vi hålla tummarna för att Vejde är lika exalterad över en liten utgift/tripp till Solna, som jag är:-)
Då, är allt klart till barnet, och då skulle jag  kunna känna lugnet.

Kommentarer
Postat av: Ahren

Ja hon är verkligen fin eran tjej!
Vad är det för vagn då?
jag blir så nyfiken =)
Kram

2008-05-14 @ 19:22:24
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: Linnea

Sotaste sotaste.. NORAH!!! puss pa henne...

2008-05-14 @ 20:17:17
Postat av: A H R È N

Jag behöver dit hjälp för att gå vidare i en tävling.
Följ länken via min blogg och rösta.
Tack

2008-05-15 @ 08:25:43
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: A H R È N

Tack för din röst i tävlingen, jag är nu i final.
Finailen startar ca 00.00 och ingen vet när den slutar. behöver din hjälp, tack tack

2008-05-18 @ 17:27:11
URL: http://ahren.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0