lite smått å gott från veckan och helgen som va

Ja, nee, jag bloggar ju inte särskilt ofta men nu har jag lite pics att dela med mig av så ja, man kan säga att jag samlat på mig ett par dagar nu från min mammaledighet..
Det är ju inte så dramatiskt att vara hemma med lille men ack så underbart!
Det rullar på med bilder från Torekällberget i söndags med Sara och Amanda och därefter bilder från veckan med Anna, proffesorn och Laura.
Men först, i lördags skulle vi på kalas hos min syster, så här söt var Norah då!







Härliga tider! Verkligen!

Kommentarer
Postat av: Anna

jora jora

2008-11-06 @ 22:36:39
Postat av: Linnea

Ush vilka sota bilder... Norah ar ju bara hur sot som hallst.. Olli ocksa forstass. Olli ser precis ut som Vejde nar han va bebis... sa jakla likt! Puss och Kram sota ni..

2008-11-07 @ 05:00:24
Postat av: erika

jasså jasså?

Olli ser även ut precis som mig när jag var liten!!!! Sååååå likt:-)

2008-11-07 @ 09:25:50
URL: http://ikanfikan.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0