Det närmar sig jul

Snön har verkligen satt sina spår runt om i landskapet och julen närmar sig med stormsteg. Ikväll, när barnen somnat sprang jag ner till min granne som fångat in en hemlös kattunge som mina barn ska få som julklapp från mig. Bland annat. Imorgon ska jag å Anna in å julstrosa i södertälje och då ska fler klappar till barnen inhandlas. Men denna kattunge e så söt! Den är svart å brunmelerad och min granne har flera gånger fått upp namnet Elektra i huvudet. Hon e elektrisk i sin päls ;) Vi får se, Norah ska få vara med och bestämma såklart. Så planen är att katten ska få vara med grannen nu och komma upp på kvällarna å bekanta sig lite med vårat hem när barnen sover....Sen, på julaftons morgon ska hon vara här när barnen vaknar!! Visst e det bra! Jag e så glad å tacksam över min fina granne som hjälper mig med detta lilla julklappsprojekt. Nu ska jag sova så jag orkar gå på stan i morgon, sen på kvällen ska jag å Sara på julbord på Kallfors!




Kommentarer
Postat av: Linda

Hej svejs snygging!

2010-01-06 @ 21:03:45
URL: http://lindacecilia.webblogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0