Mia och Klara inspirerad!

Idag har varit en dag...med lite olika inslag. Tänkte inte bli långrandig utan bilderna får tala sitt tydliga språk. Kan väl bara helt..ja, helt enkelt sticka in med att det var lite märkliga situationer som lockade och jag kunde inte stå emot och börja avancera då mitt på ljusa dagen bland mina barn och allt annat stoj å stim och börja göra någon slags utvärdering av vad som var rätt och fel just då...rätt-fel-rätt-fel...NEJ det gör man ju bara inte om man har någon slags rullning där upp i skallen. Nåt slags bondvett får man ju för böveln se till och ha.. De e vad jag tycker. Om man nu ska tycka. Man behöver ju inte tycka, för tyckandets skull..Det tycker jag inte.

     

Nu till en helt annan del av dagen. Bilder därifrån:

         

Förövrig, är Mia och Klara bäst! Helt klart min typ av humor!

Kommentarer
Postat av: charlotte

Jo tack, mia och klara e för roliga. Det ser ut som om ni haft en myig dag. Puss på dig sötaste du

2009-02-18 @ 07:30:37
URL: http://immas.blogg.se/
Postat av: Lohne

Jesus! Toppenbilder, å inte alls knasigt skrivet, helt fantastisk om jag får säga det själv å det får jag, eller får å får, jag gör det ändå, även om jag inte får, men vem säger att man inte får, det får man nog, man får väl skriva vad man vill, får man inte det, jo det får man, man får skriva vad man vill, eller nästan vad man vill... Nu skrev jag vad jag ville iallafall!

2009-02-18 @ 09:06:43
URL: http://emmasmysiga.blogg.se/
Postat av: emma norrtunabacken

OH JAAAAAAAA, trallalalalalaaa för Mia & Klara å oxå massa HalleLuuuuja för Emma & Erika

(paaalllaa oss)



diggar bilden på oss, din elvis-look e verkligen inte å lajja me! ;)



å lille olli å mej, hans snebena e cool som få!!



och noris-bilden, ja du -grenarna på trädet e så vackra ;)



tackar, bugar å bockar för underbart mysigt skrattfullt besök hos min kära bästa erika-fikan!



..kan inte få nog av våra lekar, samma humor har vi minsann å då blir allt såklart sååå KLOCKRENT!



<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

/din egnaste tokiga emma på 70-gården . . .

2009-02-18 @ 13:47:07

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0