Dagen innan ettårsdagen!

Imorgon fyller min lilla biff ett år. Tiden flyger fram och jag är lyckligt lottat som tilldelats denna ljuvliga heffaklump! Vi åkte till Lohne idag, jag och barnen. Visst hade jag koll på att presenter skulle utdelas till Oliver p.ga av att inte Lohne och Charlotte kan komma på söndag men dom hade bakat tårta, kakor, hängt upp ballonger, skrivit skylt å hängt ballonger på dörren! Hela kittet! Mina fina fina vänner, fattar ni hur glad jag blev för att inte tala om Oliver!!! Han slevade i sig två tårtbitar på raken, smaskens! Tack för en underbar överraskning, ni är helt helt underbara och jag är så tacksam! Skorna å den lilla maskbilen var toppen! Så toppen!

           

Kommentarer
Postat av: charlotte

Äsch, det var så lite..;). PUss

2009-06-11 @ 08:12:42
URL: http://immasofia.blogspot.com
Postat av: lavlilohne

Ni förtjänar det bästa! Tack för igår och grattis på födelsedagen Oliver IDAG!!! 1 år, hurra! Inte vara mera sjuk nu... Puss å vi hörs senare.

2009-06-11 @ 09:15:35
URL: http://lavlilohne.blogspot.com
Postat av: Linnea

GRATTIS basta brorson!!!! Oliver, redan 1 ar, vad tiden gar snabbt. Snart kommer Faster hem pa snabb besok... va redo! Erika, tankte ta med nagot i presenter nar jag kommer... du far da meddela storlek till barnen etc... Augusti =) Puss och Kram

2009-06-12 @ 05:02:03
URL: http://lifeasaglobetrotter.blogspot.com/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0