Suprice!!!

  
  

Vilken underbar dag jag hade igår!
Helt plötsligt, när jag som bäst höll på att piffa till mig inför en släktdag i Nykvarn så knackar det på dörren och där står Charlotte och Emma! Det är inget i Nykvarn kläcker Vejde ur sig. Va?!
 Jag stod där i hallen och fattade ingenting!
Nåväl, tids nog kom vi iväg och jag förstod så småningom att detta skulle bli en heldag med mina bästaste!
På en filt med massa gott att äta och dricka nere vid kanalen i Södertälje spenderade vi dagen med kubbspel och musik! Solen sken, och förutom en liten olycka från ovan så var dagen lyckad!
Jo förstår ni, när vi satt där i godan ro så var det plötsligt något som stänkte till!
 En mås sket, rakt på oss! Eller på mig och Lotta, Emma klarade sig.
 Dessutom kom det lite stänk runt omkring, så vi var tvungna att slänga Lottas goda chokladkakor hon hade bakat!
 Tur att vi fått i oss de flesta innan måsen flög förbi!
Fasiken va kul det var, Lotta skrek och Emma skrattade så hon grät!
David agerade chaufför hela dagen och både lämnade oss och hämtade oss senare, framåt kvällen.
Vidare tog vi oss efter ombyte till bajsfria kläder ner till Barollo för varsin drink och Natchotallrik!
Vi avslutade kvällen hos Lotta, med bibelläsning och sen körde David hem oss, både mig och Emma!
Tack för en underbar dag och present, ni e så jävla bäst!
Jag fick smyckerna på bilderna och smink jag önskat mig!
Vänner som er är svåra att finna!
Jag kan bara skratta mig lycklig!

Kommentarer
Postat av: Mika

Grattis i efterskott!!!!!!



vilken underbar idé av dina fina vänner!!



kram kram

2009-06-22 @ 20:14:29
URL: http://mika83.blogg.se/
Postat av: lavlilohne

jag har sagt det förr, du förtjänar det bästa! nu ska jag sola på balkongen å by the way, jag skriver från balkongen med en cigg mellan fingrarna och ett glas apelsinjuice, soligt värre! hade varit bättre om du va här men what to do! vi e ju inte direkt grannar...

2009-06-24 @ 09:04:48
URL: http://lavlilohne.blogspot.com

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0