I väntan på Godot

...att gumman ska bli kry, att det ska bli kväll så jag får träffa Maria, Greys Anatomy kl 21 ikväll, krogbesök på fredag! Det är vad jag har å se fram emot! Idag tänkte jag göra paj till lunch m broccoli å fetaost. Hoppas Norah ska få i sig lite. Lite bilder på det finaste jag har från igår å idag

           

Har precis läst ut Alkemisten av Paulo Coelho, den är absolut läsvärd. Den handlar om att lyssna på sitt hjärta och våga följa sina drömmar. Blir väldigt inspirerad och ska genast ringa vejde och be honom beställa lite pjäser från biblioteket så jag kommer igång med scenprov och ett annat projekt som jag nyss påbörjat! Vad är din dröm? har ofta tänk på människor som har en dröm men inte lyssnar på sitt hjärta och sedan kommer på något annat dom kan tänka sig att göra.. Så vill inte jag leva mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Lohne

Det är nog vad jag har å se fram emot också fast jag byter ut Maria mot Lisa som kommer idag... Men fredag, jag hoppas så in i ... att det blir grymt!!!

2009-03-04 @ 09:15:18
URL: http://emmasmysiga.blogg.se/
Postat av: emma norrtunabacken

hej babe! SÅÅÅ härligt att du läste min bok: alkemisten, som jag så varmt rekommenderade! å visst e de så att man blir inspirerad å att de ger en nytt perspektiv på livet! Kul att du läste ut den, good girl.. OCH nu väntar den andra boken om bebisar å liv å moderskärlek.. ytterligare en bok som jag "slänger" på dej ;)



å så vikka najs nyheter att du kan baka paj (jag misstrodde de icke!) härligt me ugns-käk å gött att veta att du har kunskapen innan 25 års ålder...

Du ROCKAR kära erika!! STOLT ÄR EMMA..

å jag kommer sakna dej ikväll minsann, kommer tänka på dej MEN vi tar igen det next week klockan tjugoett.. jag drömmer izzie, vem drömmer du om?



tjingeling

2009-03-04 @ 16:59:09
Postat av: emma norrtunabacken

hej babe! SÅÅÅ härligt att du läste min bok: alkemisten, som jag så varmt rekommenderade! å visst e de så att man blir inspirerad å att de ger en nytt perspektiv på livet! Kul att du läste ut den, good girl.. OCH nu väntar den andra boken om bebisar å liv å moderskärlek.. ytterligare en bok som jag "slänger" på dej ;)



å så vikka najs nyheter att du kan baka paj (jag misstrodde de icke!) härligt me ugns-käk å gött att veta att du har kunskapen innan 25 års ålder...

Du ROCKAR kära erika!! STOLT ÄR EMMA..

å jag kommer sakna dej ikväll minsann, kommer tänka på dej MEN vi tar igen det next week klockan tjugoett.. jag drömmer izzie, vem drömmer du om?



tjingeling

2009-03-04 @ 17:02:43
Postat av: emma norrtunabacken

ohme what the FUCK?? här blidde de jö dubbla inlägg.. suckelllisucksuck

2009-03-04 @ 17:04:14
Postat av: Maria andersson

Du har helt rätt! Man ska följa sitt hjärta, det ska man! Den e fin den boken, men det va ett tag sen...kanske borde läsa den igen å färska upp minnet lite. Den här bloggen innehållet mycket; både livs insperation å boktips, den ger perspektiv på ens egen tillvaro...å kan t.o.m göra en lycklig!

2009-03-09 @ 19:44:50

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0