Maria är här!

Jaha, imorgon är det äntligen fredag! Vilken lycka! 6 dagar  har passerat hemma här, men en sjuk liten tös. Jag kom på idag när jag satt och pratade med Maria i telefonen att jag har inte gått utanför dörren mellan söndag å onsdagkväll! Inte undra på att jag kände mig lite skum när jag for iväg igårkväll för att hänga med Maria några timmar och titta på hennes systers tolvårsarbete. Jag var som i en bubbla. Idag har Charlotte varit här på besök, trevligt med besök tycker jag, det blir inte så ofta längre nu när man bor på landet. Maria är altså här  i järna helt barnfri och otroligt vacker å strålande och imorgon ska hon med mig ut och slå runt på femfemnoll...Men det blir inte endast hon och jag utan även ca 7 andra härliga partysugna mammor och vänner! Det ska bli så otroligt kul och jag har verkligen längtat efter denna fredag länge! Och nu, filmkväll med Vejde. och här, lite bilder från idag!


     

Kommentarer
Postat av: charlotte

Tack bästa du för en trevlig dag. Det gör vi om. Vi ses imorrn. Åh ja!!!! Puss puss

2009-03-05 @ 20:42:09
URL: http://immas.blogg.se/
Postat av: Lohne

Fina bilder, ja gillar det! Ser fram emot ikväll som en get!!! Fett!!! Puss å ses om några timmar, skoj, nu vaknade en bebis, fan...

2009-03-06 @ 14:09:13
URL: http://emmasmysiga.blogg.se/
Postat av: Linda

Å, hoppas ni får skoj.

Jag ska slumra till i soffan straxt =)

Puss och kram

2009-03-06 @ 19:39:14
URL: http://ahren.blogg.se/
Postat av: Maria andersson

Å, ballt ballt...att jag oxå får va me i din blogg...det värmer i hjärtat! Å det va grymt bra å kul att den kvällen blev av, med alla o envar, det glömmer vi inte...men det var inte sista gången(I hope)! Kraaam

2009-03-09 @ 19:51:32

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0