Helg ljuva helg!

Då lider helgen mot sitt slut och mycket har hunnits med! I fredags var jag och barnen på fika hos Lelle, tillsammans med Lohne å de 3 barnen hennes och Charlotte! Riktigt trevlig, dock inga bilder därifrån, det fick ja inte till! i lördags så besökte vi våra kära vänner Sara, Jesper och deras lilleman, två stötdämpare skulle bytas och dom hjälpte oss med detta. På kvällen bjöd Sara (min andra Sara) ut mig på flamman, på en drink, så trevligt så! Idag drog jag, Oliver och Lohne iväg på barnbasar och röjde gärnet, så nu har alla kidz lite nya clothes! Check this out:

             

Kommentarer
Postat av: emma norrtuna

yeah sikken helg, ojoj -de va en massa grejjer du gjorde minsann! fika, utgång å shopping å massa annat....måste erkänna att man blir lite avis när man mest har diskat...hehe



SNYGG mössa å urgullig tröja den lille olli har!



Take care du ljuvliga ikanfikan! ..å lycka till me de sista sidorna i boken, håll ut gumman å orkar du inte så får man skita i de (jag lovar) PUSS!



KÄÄÄRLEK

2009-03-01 @ 21:21:06
Postat av: LINNEA

Nej men... vilka fina klader.. gult e SNYGGT!

Du ser sjalv ut som en riktig mode princessa.. as snygg. Puss och Kram

2009-03-02 @ 02:18:52
URL: http://lifeasaglobetrotter.blogspot.com/
Postat av: Lohne

Va snygg han blev, han ser nöjd ut med sina nya inköp... Nu ska jag blogga snart! Puss

2009-03-02 @ 08:57:38
URL: http://emmasmysiga.blogg.se/
Postat av: Linda

Klart att jag orkar med er!

Det var mest synd om er som inte kunde slappna av.

Å var basaren bra?

jag hade tänkt att gå men hade annat för mig, jag går nästa gång.

Kram och puss

2009-03-02 @ 11:14:41
URL: http://ahren.blogg.se/
Postat av: Mika

haha, tycker det enda jag gör är att springa i trappor, tvättar & tvättar fönster =)



Låter som en bra helg det där!

kram!

2009-03-02 @ 13:04:59
URL: http://mika83.blogg.se/
Postat av: kamilla

Fina barn du har!!! Julia satt brevid mig när jag kollade på några av dina kort förut, Så kom det fram ett kort på Nora. Julia frågade vad heter den flickan? så sa jag Nora, -jag tycker om hon, sa hon då.. ha ha Låter så sött... Bara genom en bild så tycker man om någon, det e grejer det! Jaha, då är veckan igång igen... Men inget jobb för mig vad jag vet än iallafall, skönt.. Har du några roliga planer för the week? Kramar

2009-03-02 @ 21:28:16
URL: http://kamziz.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0