Tjo va de va livat i holken i lördags (och i fredags)

     Ja i fredags var jag hos Lotta och hon bjöd på vin å mat och vi hade verkligen en sk helkväll ihop! Satt på hennes balkong och det sprack ju till och med upp för innan jag åkte dit öste regnet ner utanför.  Vi hamnade på flamingo vid tolvsnåret och där träffade vi på John! Han var taggad till att fotas inför blogginlägg så det var  ju kul! Idag har det däremot varit lite mer chill fram tills för några timmar sen då Max å Emma dök upp, Max för att fixa grind till våran trappa och Emma för övernattning. Norah sken upp som en sol när dom kom och bestämde sig för att ta tilfället iakt och leka fotograf så det är hon som tagit bilden på Emma och på Max (bilden av rygg å nacke). Ja bilden av mig och Olli är oxå tagen av henne =) Jag har klippt Norah, visst bidde hon för gullig! Emma har hyrt Changeling med Angelina Jolie så ikväll blir det hemmamys! Over and out!                                                                                                                                                                                                                                       

Kommentarer
Postat av: charlotte

Tack själv du underbara. Det var å mysig att ha dig för mig själv en hel kväll..:). Vi hade för roligt!!! Tack tack!!!Puss

2009-05-24 @ 09:52:09
URL: http://immasofia.blogspot.com
Postat av: emma norrtunabacken

tack själv gumman för lunchmyset me kidzen i regniga staden, men kallt ajaj i tänderna av skumma avocadon! Dåligt av nancys minsann.

å diggar här mest bilden på max, norah e fö lustig asså. å om man kollar på olli försöker han göra samma Peace-tecken som du ;)

lilltjejen lär sig verkligen de här me foto-hobbyn!

å bilden på henne e jö fullkomligt ljuuuuvlig.

2009-05-25 @ 14:03:20
URL: http://bloggbruttan.blogspot.com
Postat av: Maria andersson

Fan va snygg du är!!

2009-05-26 @ 20:29:55
Postat av: lavlilohne

fan du är så grymt snygg erika, hot!

2009-05-26 @ 20:50:13
URL: http://[email protected]
Postat av: erika

Meh åh tack!

2009-05-26 @ 22:09:27
Postat av: charlotte

Heeej sötaste!! Vad gör du en dag som denna? jobbar eller?? Själv tvättar jag och läser lite uppsats. Men funderar på att åka till Lohne lite senare. Vad sägs? om du inte jobbar så vore det ju roligt att ses. Puss puss puss

2009-05-27 @ 07:50:15
URL: http://immasofia.blogspot.com

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0