Söndagsmorgon

Nu har vejde och hans vänner åkt på skidsemester, kommer tillbaks torsdag eftermidag.
Tänk vad härligt!
Inte utan att man är lite avundsjuk:-) Men glad för hans skull också såklart, han förtjänar att få ha lite kul!

själv har jag drömt en lååång mardröm om min mamma, att hon levde, men var väldigt sjuk, och gjorde massor med operationer. Skitjobbigt. jag kommer ihåg drömmen så tydligt, detaljer, våra konversationer vi hade, hennes ansiktsuttryck o.sv......
Saknar henne så himla mycket. Kommer det inte bli lättare snart?
Dom flesta säger att det är nu, när det har sjunkit in, som det blir svårt.
Har aldrig känt sån otrolig ångest som imorse när jag vaknade upp ur drömmen.
Hoppas på nåt sätt fortfarande att hon kommer tillbaka, annars känns allt så meningslöst...
Snart ska jag iväg till jobbet, hoppas jag mår lite bättre innan dess.


Kommentarer
Postat av: Ahrén

Jobbigt med foglossning....gissar jag eftersom jag inte haft det =)
Kul med skidsemester för Vejde, vi åker på torsdag.
Hur länge ska du jobba.

2008-03-09 @ 13:32:25
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: charlotte

Åh, min vän. Jag föstår att det känns jobbigt och tungt. Men att du drömmer om henne är ju ett sätt att bearbeta. Det kommer nog ta ett tag innan sorgen försvinner eller sorgen kommer väl aldrig fövinna men efter ett tag kan man nog lättare acceptera och förstå. Men jag förstår att det är svårt. Dit liv är inte meningslöst, du har en underbar dotter och snart kommer en liten kille som behöver sin mamma mest i världen. Jag tror din mamma sitter i himlen och tittar på dig och tycker att du är den mest underbara personen och som klarar av allting så bra. Hon vill nog inget hellre än att se dig lycklig. Jag älskar dig!!!Pussar och kramar

2008-03-10 @ 09:07:25
URL: http://immas.blogg.se
Postat av: Ahrén

Spännande!
Hoppas det kommer en bild sen så man får se =)
Kram

2008-03-10 @ 20:50:31
URL: http://ahren.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0