Hösten och drömmen

Så är det. Det visste jag ju sedan ett tag tillbaka men imorse när jag tittade ut genom fönstret var det-
No turning back. Frost på bilen och löven blåser i vinden och imorgon slår 1:a Oktober in.
Hösten är här, på riktigt!

Inatt drömde jag den allra hemskaste drömmen någonsin, att jag dog i cancer. Det var så sjukt verkligt
alltihopa att jag nu, idag går runt med ett konstant magknip.
Jag fick läggas in hux flux på ett sjukhus där alla led av denna sortens magcancer. Blev sittande i rullstol
och bara grät. Alla mina vänner och min familj var där konstant och vi bara grät hela högen.
Cancern skulle inte gå att bota. Och sen dog jag! Helt plötsligt kom läkaren in och förklarade att det inte
var långt kvar, att vi alla kunde börja räkna ner.
Herregud. Det var fruktansvärt.

Jag har ju senaste 3 veckorna haft otroligt ont i magen och faktiskt gått och bett några stilla böner att jag
inte vill dö i magcancer så därpå drömmen förmodligen..
Men ändå. Imorgon ska jag ta cellprov och då ska jag nog ta tillfället i akt ch fråga vad min barnmorska
tror det är. Magsår? kanske....

Magcancer ligger dessutom i släkten men när man e 24 borde det var lugna tapeter ju.

Have a chill tuesday och glöm inte bort att livet e kort, följ ditt hjärta, ta vara på livet för man
vet ju faktiskt aldrig när det tar slut.

Kommentarer
Postat av: Lohne

Jag tycker inte att det var så ologiskt att du just drömde som du gjorde Erika. Din mamma dog i cancer, du ska snart ta cellprov och att du har ont i magen + att du tror att det är det du kommer dö av... Vi måste sluta tänka på hur vi kommer dö och sluta vara rädda för att dö i förtid, vi lever nu och tamefan ska man vara glad över det man faktiskt har!!!!!!! "Frisk" familj, tak över huvudet, myspysvänner + sååå mycket annat gott...

Äsch va fan, dags att bli lite happy nu!!!

Fy fan vilken äcklig dröm, MEN det var en dröm...

2008-09-30 @ 13:11:07
URL: http://emmasmysiga.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ush vilken laskig drom.. hatar laskiga mardrommar. Eli vakna har om natten efter att ha gnytt lite gratande lateni somnen, han sa att han dromde om en haxa med vita ogon som jaga honom... ush... Jag haller med Lohne... nu ar det dax att fa in "the posetive side of Erika" for jag vet att den finns... du e frisk, du har 2 underbara barn och framforallt sa ar du sa javla vacker och fin. Puss

2008-09-30 @ 15:33:53
URL: http://lifeasaglobetrotter.blogspot.com/
Postat av: Ahren

Usch va obehagligt!

Fråga, kanske hon kan skicka dig vidare.

Ja jag menar nästa vecka, vecka 41 =)

Jag tror jag kan hela veckan faktiskt=)

Hur ser det ut för dig?

Lotta, kan hon?

Puss

2008-10-01 @ 11:48:36
URL: http://ahren.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0