Min mammas födelsedag idag

Idag skulle du fyllt 53 år..
Jag minns förra året, du var så glad när vi kom till dig på sjukhuset, med presenter, jag, vejde,Norah och Petra. Du blev ompysslad. Hur ofta fick du bli det? Aldrig.
Men då, förra året kunde riktigt se din barnsliga nyfikenhet när du öppnade dina presenter..
Du var så glad att vi kom.
Iår, kan jag inte ge dig en tröja, som förra året. Om du bara visste hur ledsen jag e för det.
Det får bli blommor och ett litet brev kanske? En bild på Norah?
Henne saknar du nog. Hon kommer fortfarande ihåg dig lite grann!
Idag, när jag lämnat Norah på dagis så var jag och handlade. Helt plötsligt såg jag dig vid ostdisken!
Jag trodde för ett kort ögonblick det var du! I profil var det så likt...
Sen vände hon sig mot mig, förmodligen för att jag stannat upp och stod och iaktog henne.
Det var inte du. Du finns inte kvar här hos mig. Det vet ju jag, egentligen.
Men man kan ju alltid önska, eller hur?
Jag hoppas du har det bra, idag, var du än är. Tänker på dig jämt, mamma!
Glöm inte att jag älskar dig! Så brukade du alltid säga till mig- Detsamma mamma! Alltid!



Vi saknar och tänker på dig, en dag som denna! Puss!

Kommentarer
Postat av: charlotte

2008-09-23 @ 11:07:44
URL: http://imm
Postat av: charlotte

Åh va fint du skrivit. Hon har det nog jättebra och tänker nog på dig, på er och är nog den stoltaste mamman i världen som har en sån underbar dotter, tror du inte det min vän? Puss älskling

2008-09-23 @ 11:09:13
URL: http://immas.blogg.se/
Postat av: Linnea

Lilla gummsan, du skriver sa fint. Mamma din har det nog jatte bra och hon ar sa stalt over dig och att du ar en sadan underbar mor du sjalv!



Puss o Kram

2008-09-23 @ 15:00:51
URL: http://lifeasaglobetrotter.blogspot.com/
Postat av: Lohne

Erika, jag tror att din mamma fick en underbar födelsedag i himlen med alla andra änglaföräldrar!

2008-09-24 @ 09:38:02
URL: http://emmasmysiga.blogg.se/
Postat av: emma på mossvägen 70

Kära vännen, berörande ord du beskriver. vackert värre...jag tror definitivt att ost-kvinnan va ett slags tecken, sänt från din mor -för att visa att hon finns här! såklart du kunde känna en slags "besvikelse" när de inte va det... men hon finns runt dej, å hon lyssnar när du behöver det, hon finns här å kollar läget me dej å familjen.kanske inte just så som förrut med iaf.. det är svårt, det kan jag förstå. -å jag e dunderövertygad om att hon älskar dej otroooligt mycket å e jädrans stolt över dej å dina guldklimpar till kidz! (hon tittar ner å ler)









..å över till en annan sak, pappa sune fyller år på samma dag som din mamma!(igår) I had no idea.. vet faktiskt inte när jag började se dej som en familjemedlem, vilken tid de var ..men du e ju min syster -oavsett bioligiskt eller icke så känner jag mej som familj me dej. trygg, ärlig, å fint. å detta me föräldrars födelsedagar som sammanfaller på samma dag kanske e ett "tecken". OCH att vejde å syter fridolf fyller på samma ;)



/lillasyster emma som skickar STYRKA till dej

2008-09-24 @ 23:20:33

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0