Varnar känsliga för gnälligt inlägg

Hui! Äntligen sover Oliver för första gången sedan imorse! Pust! Vad är grejen?
Känner mig så trött å sunkig och nu, 13:50 är då min chans till en dusch, Norah tittat på barnprogram och har
en temp på 35.1? Undertemp? Tog tempen för tredje gången idag å den stannar på 35.1....
Ska nog ringa vårdguiden och fråga...
Inatt har jag inte fått en blund knappt, detta är tredje naten då Olli vaknar å gallskriker?
Hunger-Nej! Trött- Ja, det verkar så men han har svårt att få ro i kroppen...
Man vill ju inte direkt klaga då en av min Emma har 2 gullklumpar att tampas med men man kan ju inte mer än utgå från sig själv....
Magen värker eller snarare huger så jag får sätta mig ner är jag står med jämna mellanrum...?
Mensvärk- Hoppas det! Men detta är i hela magen, flyter runt liksom, mensvärk sitter ju längre ner...
Har nu varit vaken 7 timmar och 5 återstår innan Norah lär sova. Då ska jag också sova. Lätt!
Ska bara lämna fram förslaget till Oliver och se vad han säger:-)

Det känns alltid lite bättre när man fått skriva av sig, känns redan bättre.
Skulle bara vilja  komma iväg nån timma och vara själv. Helt själv faktiskt. Rensa tankarna lite.
Ska nog gå ut och sätta mig ett slag så får duschen vänta tills imorgon.
Luft!! Känner mig lite instängd och ensam.

 Idag känner jag mig som på bilden, tror jag?

Kommentarer
Postat av: Linnea

Men ush vilken jobbig dag... hade jag bott hemma i svea sa hade jag bums kommit och suttit barnvakt i en timme sa du kunde fa lite tid SJALV! Jag tror jag tar min frihet lite for granted har.... nar man inte ar sma barns mamma ;-). Hoppas du mar battre snart. Puss

2008-09-26 @ 17:36:52
URL: http://lifeasaglobetrotter.blogspot.com/
Postat av: emma. hon utan 2 guldklimpar

-Vill bara säga, Du är otroligt fett bra som pallar!



varje sekund, å skrik å värk. ajjaj gumman, hoppas lillkillen fattar snart att mamma neeeeds some sleep! imån ska du få fri tid -heldag me oss tjejerna, kul att få dela lite skoj me dej (längtar)



/superstolt emma över sin erika

2008-09-26 @ 23:41:39
Postat av: A H R É N

Hej, hoppas det känns bättre idag.

Skulle vara kul att ses snart igen. Denna vecka är fullproppad men nästa kanske funkar.

Har ni tid?

Kram

2008-09-28 @ 14:26:08
URL: http://ahren.blogg.se/
Postat av: Lohne

Linne verkar vara så snäll! Synd att hon bor långt borta, för visst är det Vejdes syster, eller jag kanske är helt ute å cyklar???

2008-09-29 @ 11:32:34
URL: http://emmasmysiga.blogg.se/
Postat av: Erika

Jo, det är Vejdes syster! She's amazing!

2008-09-30 @ 13:12:31
URL: http://ikanfikan.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0