Detta liv

Ett ljus står tänt. Det lyser för dig. Omskakande. Detta liv. Från den ena dagen till den andra så är allting förändrat och annorlunda. För alltid. Jag känner mig liten, kall och så fruktansvärt osäker. På detta liv. Men jag tror ändå, efter att vi sågs att du har det bra nu. Vart du nu än är. Men hur vet jag säkert? Jag får helt enkelt förlita mig på min egen instinkt och tro. Jag tänker på dig. Och jag minns. Jag minns. Så många fina bilder och känslor och samtal och skratt med dig. Du goda människa. Och jag vill finnas där och lyssna och trösta och hålla om din fina. Det vill jag så innerligt gärna. Ett ljus står tänt, det brinner för dig. Jag tänker på dig och önskar och hoppas.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh va fint du skriver mitt hjärta. Hoppas du haft en bra dag och jag längtar tills vi ses imorrn. PUss älskling

2009-01-24 @ 22:10:12
Postat av: Maria andersson

Det är så vackert, fint å du är så underbar!!! Jag tänker oxå på henne, även om jag aldrig träffat henne, men jag vet att hon är underbar så som du... På hennes resa är hon underbar vacker å sann... Vill finnas för dig hjärtat, tänker på dig med glädje, kära du!

2009-01-25 @ 19:41:11
Postat av: Linda

Tack själv solstråle!

Abslout, på fredag slutar jag två om du och barnen

(eller bara du) inte har något för er.

Puss ohc kram

2009-01-25 @ 19:51:41
URL: http://ahren.blogg.se/
Postat av: erika

Detta inlägg går mina tankar o känslor till Håkan...

2009-01-25 @ 20:00:17
URL: http://ikanfikan.blogg.se/
Postat av: erika (jag som har bloggen)

Mina tankar går till Håkan i detta inlägg

2009-01-25 @ 20:01:41

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Minns mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Här hittar jag dig:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0